Hemma har julklappar till alla!





Nu är julen nära, Hemma har mängder av fina julklappar till alla!

Spargris med krona



Smyckeshand



Smyckeslåda eller varför inte en kaklåda
från Different Design



Smyckesträdet blir en prydnad i ditt hem



Salt&pepparkvarn i ett, söt är den med:)



Med denna skärbräda häller du lätt ner
 ingredienserna i t ex stekpannan



Hemmas Spa-artiklar för den som behöver lite lyx,
 varorna är av högsta kvalitet
med rena, välgörande eteriska oljor i produkterna



Välj och vraka bland våra fina handdukar från Gripsholm,
Vi har både både enfärgad bomull, ekologisk bomull,
stjärnkantade handdukar, randiga som på bilden nedan mm



En ny diskmedelspump till någon kanske?



Underbara kakformar




Silverkantat porslin,
till nyårsfikan kanske?



Fint till sängen



Kom in till oss med din önskelista så hjälper vi dig att hitta
riktigt fina julklappar!

Varmt välkommen till Hemma på Freeport
 & God Jul!




Obs!
 nästa vecka säljer vi ut svarta champangne, vin eller multi-glas
 för 15:- styck
ord.pris 50:- styck!







Kommentarer
Postat av: Alma

Hej!



Hej!







Skulle jag kunna köpa en sådan direkt ifrån er då jag bor långt ifrån era butiker och hittar inte lyktan någonstans.



Jag vore superglad om ni kan skicka mig en sådan stor skulle jag vilja ha.







Tack på förhand!



Mvh Alma



2011-12-16 @ 13:09:24
Postat av: Ida ekström

hej!



jag har letat och letat överallt efter en sån där fin spargris med krons.. en blå..



skulle det finnas möjlighet att köpa en sån från er?



/ida

2012-01-08 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0